سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر گفت:

اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مارس 2019 | 15:40 ب.ظ
اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد. سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر: اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد. به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرگفت: از آنجائی که اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد اگر فضای […]

سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر: اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرگفت: از آنجائی که اولین ذهنیت و نگاه گردشگران گیلان در رودبار نقش می بندد اگر فضای خوب و مناسبی را برای تعطیلات نوروز تدارک ببینیم گردشگران با خاطره خوش در گیلان به سر خواهند برد و از مواهب طبیعی لذت کافی را خواهند برد.
وی افزود: رودبار شهرستانی است که معبر اصلی و ورودی گیلان به شمار می آید و در این راستا ستاد اجرایی خدمات سفر باید تلاش لازم را برای حفظ آبروی استان و کاهش دغدغه های شهروندان به عمل آورد.
سید محمدی تاکید کرد: وظیفه دستگاههای متولی و خدمات رسان در ایام تعطیلات عید نوروز اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات مقتضی جهت کاهش دغدغه های گردشگران و مسافران است و از بیست و پنجم اسفند ماه بازدیدها و حضور مستمر ناظران باید با جدیت انجام شود.
وی گفت: در این ایام حضور پلیس را همانند سنوات گذشته داشته باشیم تا عبور و مرور و جابجایی مسافران به سهولت انجام شود.
سرپرست فرمانداری رودبار با بیان اینکه شهرداریها اقدامات لازم را در خصوص ساماندهی راهنمایان گردشگری و ورودی شهرها که چهره نامطلوبی را به منظر و مرعی شهرها می دهند معمول نمایند برنامه ریزیهای شاد و مفرح و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و به ویژه احیاء آئین های سنتی و باستانی که نشاط اجتماعی و طراوت و شادابی مردم را در سال جدید موجب می گردد خواستار شد.
سید محمدی با اشاره به مواهب زیبا و مناطق بکرگردشگری رودبار از دستگاه های متولی خواست نسبت به بنرهای اطلاع رسانی و معرفی این مناطق اهتمام لازم را داشته باشند
وی همچنین اقامتگاههای بوم گردی را فرصت مناسبی برای افزایش ماندگاری و اسکان گردشگران دانست و گفت: برای بهره برداری از این قابلیت و پایداری فرصتهای شغلی هم افزایی و هماهنگی لازم صورت گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار