رئیس دفتر نماینده شهرستان رودبار خبرداد:

عیدی نماینده به مردم بخش رحمت آبادو بلوکات/۱۴روستای بخش بلوکات از آب شرب سد آیت الله بهجت شهربیجار بهره مند می شوند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مارس 2019 | 18:36 ب.ظ
عیدی نماینده به مردم بخش رحمت آبادو بلوکات/۱۴روستای بخش بلوکات از آب شرب سد آیت الله بهجت شهربیجار بهره مند می شوند مژده به مردمان خونگرم‌ وشریف بلوکات آبرسانی به 14 روستای دهستان بلوکات از سد آیت الله بهجت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سد آیت الله بهجت در بلوکات سالهاست که آب شرب مرکز استان و قسمتی از شرق گیلان را تامین میکرد ولی روستاهای بلوکات از آن بی بهره بودند. در زمان انتخابات […]

مژده به مردمان خونگرم‌ وشریف بلوکات

آبرسانی به 14 روستای دهستان بلوکات از سد آیت الله بهجت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سد آیت الله بهجت در بلوکات سالهاست که آب شرب مرکز استان و قسمتی از شرق گیلان را تامین میکرد ولی روستاهای بلوکات از آن بی بهره بودند.

در زمان انتخابات یکی از گلایه ها والبته بعد از آسفالت راه اصلی بلوکات وگاز روستاها یکی از درخواستهای کلی این دهستان نزد دکتر جمالی کاندیدای آنزمان ونماینده محترم فعلی شهرستان بود

منوچهر جمالی پس از پیگیری جدی برای آسفالت راه اصلی وگاز روستاهای بلوکات وعملیاتی شدن آن توسط حوزه اجرایی به سراغ سومین خواسته اساسی وعمومی مردمان باصفای بلوکات رفته وطی هماهنگی با وزارتخانه واستاندار ومدیرعامل آب وفاضلاب روستایی خبر از آبرسانی به 14 روستای بلوکات از آب سد آیت الله بهجت داد .

این پروژه با 4 میلیارد تومان (2 میلیارد تومان تخصیص داده شده و2 میلیارد وعده از وزارتخانه ) اعتبار اجرا میشود وهم اکنون در حال برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار