صمد بختیار در تشریح گزارش عملکرد سه ساله خود به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار اظهار کرد:

کسب رتبه اول کارشناسان بهداشت محیط در کشور برای شبکه بهداشت شهرستان رودبار در سال 97 / ویزیت رایگان در دورترین روستاهای رودبار توسط دکتر دندان پزشک بومی رودبار. / راه اندازی اتاق عمل در سه بیمارستان شهرستان..

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مارس 2019 | 07:46 ق.ظ
کسب رتبه اول کارشناسان بهداشت محیط در کشور برای شبکه بهداشت شهرستان رودبار در سال 97 / ویزیت رایگان در دورترین روستاهای رودبار توسط دکتر دندان پزشک بومی رودبار. / راه اندازی اتاق عمل در سه بیمارستان شهرستان.. گزارش عملکرد صمد بختیار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار در 3 سال گذشته: رئیس شبکه بهداشت در گفتگوی با خبرنگار درفک خبر گفت: شبکه بهداشت شهرستان با دارا بودن۳ بیمارستان، ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت که ۳ تا از این مراکز شبانه روزی میباشند و تا هم مرکز بیتوته که ۲۴ ساعته پزشک […]

گزارش عملکرد صمد بختیار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار در 3 سال گذشته:

رئیس شبکه بهداشت در گفتگوی با خبرنگار درفک خبر گفت:

شبکه بهداشت شهرستان با دارا بودن۳ بیمارستان، ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت که ۳ تا از این مراکز شبانه روزی میباشند و تا هم مرکز بیتوته که ۲۴ ساعته پزشک مستقر میباشد؛ ۵۴ خانه بهداشت ۲ پایگاه بهداشتی شهری ،۴ مرکز اورژانس با حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی یکی از اداراتی بوده که به صورت شبانه روز به مردم خدمت رسانی میکند.

صمد بختیار تصریح کرد:

طی این مدت سه ساله با تلاش و جدیت مسئولین دانشگاه و شهرستان و همراهی نماینده مردم رودبار و همکاران زحمت کش حوزه بهداشت و درمان و با ایجاد همدلی و تعامل در بین اجزای اجرایی شهرستان گامهای موثری برداشته ایم.

وی در خصوص پزشکان شاغل در رودبار و وضعیت بیمارستان های سطح شهرستان بیان کرد:

دستگاه اکو به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل اختصاص یافته است.

با همکاری پزشکان متخصص اتاق عملهای سه بیمارستان شهرستان فعال شد.

با پیگیری های انجام شده جهت راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان رودبار در حال حاضر تعمیرات برای آماده سازی محل استقرار در دستور کار می باشد.

توانستیم تعداد پزشکان متخصص را در 3 بیمارستان که کمبود پزشک منجر به اعزام بیماران به بیمارستانهای استان شده؛ را افزایش دهیم و رضایتمندی در این حوزه ارتقای چشمگیری داشته است.
همچنین برنامه پزشک خانواده به تناسب جمعیت شهرستان تعداد ۲۴ پزشک استقرار یافته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به بوم گرایی در شهرستان افزود:

با تلاش و همکاری کارشناسان بومی شهرستان، برنامه مراقب سلامت تعداد 17 نفر از کارشناسان مامایی به سیستم اضافه شدند و همچنین تعداد ۸ نفر از بازرسان بهداشت محیط بومی بوده و جهت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی فعال هستند.

بختیار در خصوص گسترش شبکه بهداشت در سطح شهرستان گفت:

برای سهولت مردم روستای سیبن، مرکز خدمات جامع سلامت سیبن در طرح بوده و گسترش شبکه شهرستان و پیگیری جهت مرکز در روستا انجام خواهد شد.

وی در مورد حوزه نوسازی و تعمیرات مراکز درمانی تصریح کرد:

تعمیرات و نوسازی مراکز بهداشتی درمانی و ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده و همچنین تعمیرات در ۱۶ خانه بهداشت طی دو سال اخیر انجام و نیز مراحل کامل کردن تعمیرات کلیه خانه های بهداشتی واقع در شهرستان در سال ۹۸ که حدودا ۱۲ خانه بهداشت نیاز به بازسازی دارند؛ خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در مورد خدمات در بخش های مختلف شهرستان رودبار اظهار داشت:

خورگام:
جهت پوشش جمعیت بخش خورگام اعزام دندانپزشک در مرکز بره سر و
ساخت سه واحد پانسیون برای مستقرشدن پزشکان مراکز بخش خورگام انجام شد

عمارلو:
ساخت و تعمیر سه پانسیون در شهرجیرنده جهت استقرار پزشکان
و اعزام دندانپزشک به مرکز کلیشم انجام شد.

رستم آباد:
مجوز راه اندازی پایگاه بهداشتی شمام و پشته رستم آباد اخذ شده است.

لوشان:
مجوز آمبولانس مجهز برای پایگاه اورژانس لوشان دریافت شده و پیگیری و راه اندازی و ساخت کلینیک تخصصی در شهر لوشان با توجه به ضرورت پاسخگویی به نیازهای درمانی ساکنین لوشان و روستاهای تحت پوشش انجام خواهد شد

صمد بختیار با تشکر از همکاری دکتر مرشدی، گفت:
ویزیت رایگان دندانپزشکی توسط دکتر مرشدی در دورترین روستاهای شهرستان و رضایتمندی شوراها و مسئولین محلی از جمله اقدامات تحسین برانگیز دکتر مرشدی میباشد.

وی در پایان اعلام کرد:

ما توانستیم با تلاش همکاران فعال، رتبه اول کارشناسان بهداشت محیط در کشور را کسب کنیم.
ان شالله در سال آتی شاهد بهتر شدن وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار