روحانی در جمع مردم لاهیجان:

ما در مسیر وعده ای که دادیم، هستیم /رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط امروز فرمانده جنگ رئیس‌جمهور است

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مارس 2019 | 07:03 ق.ظ
ما در مسیر وعده ای که دادیم، هستیم /رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط امروز فرمانده جنگ رئیس‌جمهور است روحانی در جمع مردم لاهیجان:رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط امروز فرمانده جنگ رئیس‌جمهور است اختلاف‌ و مشکل با امریکا در این است؛ آنها می‌گویند به ۴۰سال قبل برگردید و‌ ایران تبدیل شود به ایران سال ۵۶ و اوایل ۵۷؛ ولی ما می‌گوییم مسیر ما استقلال و ‌مردم‌سالاری است. این شرایطی نیست که قابل مصالحه […]

روحانی در جمع مردم لاهیجان:رهبر معظم انقلاب فرمودند در شرایط امروز فرمانده جنگ رئیس‌جمهور است

اختلاف‌ و مشکل با امریکا در این است؛ آنها می‌گویند به ۴۰سال قبل برگردید و‌ ایران تبدیل شود به ایران سال ۵۶ و اوایل ۵۷؛ ولی ما می‌گوییم مسیر ما استقلال و ‌مردم‌سالاری است. این شرایطی نیست که قابل مصالحه باشد

درفک خبر/ محور سخنان حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در لاهیجان بدین شرح بود

از لحاظ امار اقتصادی سخت‌ترین ماه‌ها شهریور و مهر بود و تا حدی هم در بهمن؛ بهترین ماه‌ها هم آذر و دی ماه

از اردیبهشت ماه که فریاد تحریم امریکایی‌ها شروع شد تا مرداد که اولین تحریم‌ها را اعمال کردند تا آبان ماه که مرحله بعدی تحریم را اجرا کردند، مردم در تمام مراحل ایستادگی‌ خود را نشان‌ دادند.

دشمنان می‌خواستند امسال را سال شکست ایران و پیروزی خود قرار دهند اما ملت بزرگ ما در تمام مراحل سخت امسال، برابر فشار دشمنان ایستادگی‌کردند

همپیمانان امریکا هم در اجلاس ورشو برابر توطئه‌های امریکا ایستادگی‌ کردند؛ دشمن به موفقیتی دست پیدا نکرده ولی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

اختلاف‌ و مشکل با امریکا در این است؛ آنها می‌گویند به ۴۰سال قبل برگردید و‌ ایران تبدیل شود به ایران سال ۵۶ و اوایل ۵۷؛ ولی ما می‌گوییم مسیر ما استقلال و ‌مردم‌سالاری است. این شرایطی نیست که قابل مصالحه باشد.

اردیبهشت ماه در جلسه‌ای در حضور مقام معظم رهبری گفتم که شرایط جنگ اقتصادی است و نیاز به فرمانده داریم.

گفتم خود جنابعالی به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی فرماندهی را بر‌عهده گیرید؛ ایشان فرمودند هم شرایط جنگ است و هم فرمانده لازم است؛ فرمانده خود رییس‌جمهور باشد.

در یک شرایط عادی نیستیم؛ در شرایط جنگ روانی و اقتصادی هستیم. در یک میدان نبرد‌برابر دشمن هستیم. عقب‌نشینی در این مرحله برابر از دست دادن همه دستاوردها از‌ دوران مشروطه تا کنون است.

در یک شرایط عادی نیستیم؛ در شرایط جنگ روانی و اقتصادی هستیم.

در یک میدان نبرد‌برابر دشمن هستیم. عقب‌نشینی در این مرحله برابر از دست دادن همه دستاوردها از‌ دوران مشروطه تا کنون است.

ما در مسیر وعده هایی که به مردم دادیم هستیم.

۲۲ بهمن روز ایستادگی بزرگ این ملت در برابر دشمنان سرسخت بود

ما در یک شرایط بسیار حساس و مهمی قرار گرفته‌ایم. ملت بزرگ ایران از آغاز امسال یعنی سال ۹۷ و تا پایان آن در یک آزمایش بزرگ و عظیم تاریخی پیروزی‌های بزرگی را به دست آورد.
دشمنان ما می‌خواستند امسال را سال شکست ایران و پیروزی خود قرار دهند اما ملت بزرگ ما در تمام مراحل سخت امسال مقابل فشار دشمنان این سرزمین ایستادگی کردند.
از اردیبهشت امسال که فریاد تحریم آمریکایی‌ها شروع شد تا مرداد امسال که اولین مرحله تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کردند و در آبان ماه که تحریم مرحله بعدی را اجرا کردند در تمام این مراحل مردم ایستادگی و مقاومت و رشادت خود را در برابر دشمنان ایران و اسلام نشان دادند.
سخت‌ترین ماه امسال از لحاظ تورم ماهانه شهریور و مهر ماه بود و تا حدی هم در بهمن مشکلاتی داشتیم. بهترین ماه‌هایی که مردم مقاومت خود را نشان دادند آذر و دی ماه بود اما ۲۲ بهمن روز شهامت ملت ایران و ایستادگی بزرگ این ملت در برابر دشمنان سرسخت این سرزمین بود.

راه آهن رشت – قزوین امروز افتتاح می شود و به وعده خود عمل می کنیم و امروز سوت قطار راه آهن گیلان به صدا در خواهد آمد.
امروز کلنگ طرح راه آهن رشت به آستارا زده خواهد شد و به سازمان برنامه بودجه دست
یکی از امتیازات بزرگ‌ گیلان ، مرز آبی
و همسایگی با چند کشور است.
اتصال راه آهن رشت – بندرانزلی و کاسپین و آستارا را در دولت دوازدهم اجرا می کنیم و از طریق کشتی های رو رو قادر خواهیم بود قطارهایی که از روسیه و …به ایران بیاید را به اقتصاد و توسعه ایران متصل کنیم.
استان گیلان نیازمند یک تحول در محیط زیست است و تالاب انزلی برای ما اهمیت دارد و باید طرحی را ایجاد کنیم تا این مشکل حل شود.
باید رودخانه های شهر رشت و رودخانه های دیگر این استان فرح بخش باشد و بحث فاضلاب را حل کنیم و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص داده ایم .
نو سازی می تواند در کشاورزی کمک بزرگی کند.
ما باید نسل جوانمان را در این شرایط حساس وادار کنیم تا مهارت و دانش لازم را بیاموزند و مسئولیت های بزرگ کشور را برعهده بگیرند.
از ابتدای کار دولت تا کنون ۲ هزار و ۲۹۶ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای گیلان اختصاص داده شده است.
در مجموع ۶۶ طرح و پروژه به ارزش هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان برای این استان در نظر گرفتیم.
امروز حدود ۴ هزار میلیاردتومان پروژه یا افتتاح می شود یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار