یادداشت روز؛

جوانان شهر لوشان منتظر تدبیرتان در حوزه اشتغالزایی هستند/ در این سفر وعده ۲۰ ساله بخش شدن شهر لوشان را محقق و بارقه ی امید را در دل مردم این شهر زنده کنید

فریدون چگینی عضو جامعه مهندسان شهرساز کشور
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 مارس 2019 | 20:37 ب.ظ
جوانان شهر لوشان منتظر تدبیرتان در حوزه اشتغالزایی هستند/ در این سفر وعده ۲۰ ساله بخش شدن شهر لوشان را محقق و بارقه ی امید را در دل مردم این شهر زنده کنید ی‍ادداشت ‍ فریدون چگینی عضو جامعه مهندسان شهرساز کشور خطاب به جناب آقای دکتر روحانی در پی سفر اخیر رئیس جمهوری به گیلان نشریه درفک خبر؛ بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام و علیکم پیشاپیش تشریف فرمایی حضرتعالی و هیئت دولت را به استان گیلان خیر […]

ی‍ادداشت ‍ فریدون چگینی عضو جامعه مهندسان شهرساز کشور خطاب به جناب آقای دکتر روحانی در پی سفر اخیر رئیس جمهوری به گیلان

نشریه درفک خبر؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام و علیکم
پیشاپیش تشریف فرمایی حضرتعالی و هیئت دولت را به استان گیلان خیر مقدم عرض می نماییم و امیدواریم کاروان امید گام های موثر و تاریخی در جهت رفع مشکلات سرزمین میرزاکوچک خان بردارد.
برخود لازم دانستم به عنوان فرزند دیار آفتاب گیلان شهر لوشان بخشی از ضروریات ، مشکلات و مطالبات مردم فهیم این شهر را جهت چاره اندیشی و تدبیر حضرتعالی به عرض برسانم.

جناب آقای دکتر روحانی، مردمان با اصالت شهر لوشان با اقوام مختلف و تقدیم شهدای والامقام و حضور با اقتدار در همه عرصه های مهم سیاسی و اجتماعی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند.
جناب آقای ریئس جمهور، لوشان به عنوان قطب صنعتی گیلان و با داشتن دومین شهرک صنعتی استان، سالهاست که کارخانجات آن تعطیل شده و صنعت لوشان که روزگاری به عنوان بازوی استان گیلان محسوب می شد ، امروز متاسفانه صنعت این شهر به خواب رفته و ظاهرا بنای بیدار شدن هم ندارد.
جناب آقای دکتر روحانی ، پدران و مادران این شهر با هزاران امید فرزندانشان را بزرگ کرده اند تا روزگاری بازوی آنها شوند اما امروز جوانان این دیار به دلیل مشکلات اشتغال و اقتصادی هر کدام یا به استان های دیگر مهاجرت کرده اند و یا با درد آورترین شرایط در این شهر سکونت دارند.

جناب دکتر روحانی فرزندان شهر لوشان منتظر تدبیرتان در حوزه اشتغالزایی هستند.

جناب آقای رئیس جمهور ، موضوع دیگری را که لازم دانستم به عنوان مطالبه ی ۲۰ ساله از شما مقام عالی درخواست کنم، بخش شدن شهر لوشان می باشد، بخش شدن لوشان سرنوشتی پرماجرا دارد تا جایی که رئیس جمهورهای دولت های هفتم تا دهم در سخنرانی های خود در شهرستان رودبار وعده ی بخش شدن لوشان را به مردمان سرزمین آفتاب گیلان داده اند اما متاسفانه تا به امروز محقق نشده است، لوشان به عنوان پیشانی گیلان در یک منطقه استراتژیک استانی به لحاظ جغرافیای سیاسی واقع شده که محل اتصال بخش عمارلوی گیلان و بخش طارم سفلی استان قزوین می باشد.

جناب آقای دکتر روحانی خواهشمندیم در این سفر وعده ۲۰ ساله بخش شدن شهر لوشان را محقق و بار دیگر بارقه ی امید را در دل مردمان شهر لوشان زنده کنید.

در پایان آرزوی بهترین ها را برای ملت شریف و همیشه قهرمان ایران عزیزمان دارم .

ارادتمند شما
فریدون چگینی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار