از تسهیلات بانکی ، وام ۶۰میلیونی ازدواج تا اعتصاب نمایندگان شمال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فوریه 2019 | 19:46 ب.ظ
از تسهیلات بانکی ، وام ۶۰میلیونی ازدواج تا اعتصاب نمایندگان شمال درفک خبر مهمترین مصوبات امروز مجلس شورای اسلامی از نگاه تحریریه نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار: نمایندگان مجلس بانک مسکن را موظف به اختصاص ۴۰ هزار فقره تسهیلات مسکن به بازنشستگانی که حداقل ۵ سال از بازنشسته شدن آن ها گذشته کردند. نمایندگان مجلس به اختصاص مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال از منابع سپرده قرض الحسنه […]

درفک خبر
مهمترین مصوبات امروز مجلس شورای اسلامی از نگاه تحریریه نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار:

نمایندگان مجلس بانک مسکن را موظف به اختصاص ۴۰ هزار فقره تسهیلات مسکن به بازنشستگانی که حداقل ۵ سال از بازنشسته شدن آن ها گذشته کردند.

نمایندگان مجلس به اختصاص مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال از منابع سپرده قرض الحسنه و عادی بانک ها برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در روستاها و مناطق محروم موافقت کردند.

نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مکلف به ارائه تسهیلات هزار میلیارد تومانی به کارکنان و بازنشستگان ارتش در سال آینده کردند.

مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه بانک ها در اختیار ستاد رسیدگی به امور دیه قرار می گیرد تا به زندانیان زن و زندانیان بدهکار مهریه پرداخت شود.

نمایندگان مجلس با اختصاص مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از سوی بانک مرکزی به صورت تسهیلات قرض الحسنه موافقت کردند.

مجلس ضمن موافقت با اختصاص وام ازدواج به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در سال ۹۸ به زوج های جوان بانک ها را مکلف کرد پرداخت آن را در اولویت نخست قرار دهند.

نمایندگان مجلس مقرر کردند به منظور مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی تراکنش های بانکی با مبالغ بالا رصد شود.

مجلس کار را تمام کرد

بر اساس مصوبه امشب مجلس حقوق كاركنان دولت در سال آينده ۲۰ درصد افزايش خواهد يافت.

قابل ذکر است ؛ نمایندگان سه استان شمالی کشور در اعتراض به عدم بررسی پیشنهاد آنها مبنی بر ممنوعیت انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور در صحن علنی تجمع کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار