سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد تنظیم بازار:

مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فوریه 2019 | 18:40 ب.ظ
مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد تنظیم بازار: مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند و با آرامش خاطر وارد به استقبال سال جدید […]

سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد تنظیم بازار: مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرپرست فرمانداری رودبار در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: مردم برای تامین ارزاق و آذوقه عمومی نباید مشکل نداشته باشند و با آرامش خاطر وارد به استقبال سال جدید بروند.
وی افزود: در روزهای پایانی سال که حال و هوای خاص خود را دارد به مشکلات و مواردی که در حوزه بازار وجود دارد باید بیشتر توجه کنیم و در اولویت فعالیتها و مطلع کارهای ما باشد.
سید محمدی موضوع آرد را یکی از دغدغه ها و نگرانی ها دانست و گفت: با توجه به ورود گردشگران و افزایش تقاضا نگرانی ها بیشتر می شود که تاکید کرده ام این مساله به جد رسیدگی و مشکلات آن رفع گردد.
وی افزود: افرادی که ثبت نام نشده اند یا جا مانده اند ساماندهی شوند و هماهنگی های لازم هم صورت گیرد تا آرد مورد نیاز نانوائیها تامین گردد.
سرپرست فرمانداری تاکید کرد: نانوایی های های که سهمیه خود را خارج از چارچوب عرضه می کنند شناسایی و اقدامات مقتضی در این خصوص به عمل آید.
وی با بیان اینکه با توجه به پراکندگی شهری و عدم ثقل جمعیتی امکان برگزاری نمایشگاه ها وجود ندارد گفت: نمایشگاه های منطقه ای می توان دایر نمود تا هم قیمت مناسب گردد و هم فضای خوبی را برای تامین مایحتاج عمومی مردم و کالا فراهم گردد که کاری است که نتیجه بخش است.
سرپرست فرمانداری همچنین گفت: توزیع گوشت گرم به صورت چرخشی در سطح شهرها انجام شود تا مشکل توزیع مدیریت و عدالت بین شهرها برقرار گردد.
سید محمدی تصریح کرد: انتظار داریم بازرسی ها و نظارتها تقویت شود و برای مردم محدودیت و مشکل وجود نداشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار