حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار خبر داد:

شکارچی کل و بز در رودبار 200 میلیون ریال جریمه شد

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 فوریه 2019 | 15:33 ب.ظ
شکارچی کل و بز در رودبار 200 میلیون ریال جریمه شد شکارچی کل و بز در رودبار 200 میلیون ریال جریمه شد به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ یک شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک راس کل و بز در منطقه رودبار کرده بودند، بعد از دستگیری راهی مراجع قضایی شد که در همین راستا به پرداخت جریمه 100 میلیون ریال جریمه به عنوان […]

شکارچی کل و بز در رودبار 200 میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ یک شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار یک راس کل و بز در منطقه رودبار کرده بودند، بعد از دستگیری راهی مراجع قضایی شد که در همین راستا به پرداخت جریمه 100 میلیون ریال جریمه به عنوان ضرر و زیان حیات وحش و 100 میلیون ریال جریمه به نفع دولت محکوم گردیدند.

حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: این شکارچی غیر مجاز متاسفانه در سال گذشته اقدام به شکار یک راس کل و بز کرده بود که با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار دستگیر و به مراجع قضایی رودبار معرفی شده بود.
حسین زاده ضمن تشکر از مراجع قضایی شهرستان رودبار ادامه داد : نتیجه رسیدگی این پرونده منجر به صدور رای قطعی جریمه به مبلغ 100 میلیون ریال به نفع دولت گردید.
او افزود که شکار غیر مجاز پازن 100 میلیون جریمه جدا به عنوان ضرر و زیان حیات وحش در پی دارد که شکارچیان مجرم می بایست نسبت به پرداخت آن نیز اقدام نمایند.
حسین زاده در وصف گونه کل و بز گفت: این حیوان چابک و زیبا از خانواده گاوسانان بوده که با داشتن شاخها بلند شمشیر مانند به طول تقریبی 150 سانتی متر زیبایی منحصر به فردی داشته و لقب سلطان صخره ها را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد که یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار به صورت شبانه روزی زیستگاههای حیات وحش شهرستان را در رصد خود داشته و با مجرمان شکار و صید برخورد قاطعانه ای خواهد داشت.
او همچنین از تمام دلسوزان حیات وحش و طبیعت دوستان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی درشهرستان رودبار، با یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با شماره تماس 01331623044 تماس گرفته و در پاسداری و حفاظت محیط زیست، اداره محیط زیست رودبار را یاری دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار