فرمانده انتظامي رودبار خبر داد

كشف بيش از 9 ميليون ريال اسكناس جعلي در رودبار

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 فوریه 2019 | 19:17 ب.ظ
كشف بيش از 9 ميليون ريال اسكناس جعلي در رودبار كشف بيش از 9 ميليون ريال اسكناس جعلي در رودبار فرمانده انتظامي رودبار از كشف 9 ميليون و 400 هزار ريال اسكناس جعلي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر ، سرهنگ ” حميدرضا فيضي ”  با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي بخش رحمت‌آباد شهرستان رودبار حین گشت‌زنی در حوزه […]

كشف بيش از 9 ميليون ريال اسكناس جعلي در رودبار
فرمانده انتظامي رودبار از كشف 9 ميليون و 400 هزار ريال اسكناس جعلي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر ، سرهنگ ” حميدرضا فيضي ”  با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي بخش رحمت‌آباد شهرستان رودبار حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پيكان وانت كه در حال تردد بود مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از خودروي مذكور 188 قطعه اسكناس جعلي 50 هزار ريالي كشف شد افزود: ماموران پليس در اين راستا دو متهم (يك مرد و يك زن) 30 و 47 ساله كه غير بومي بودند دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار