سرپرست فرمانداری رودبار

شاید نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم اما با تلاشها و پیگیری می توانیم مشکلات اشتغال کارگران و خود کارگران را به کمترین میزان برسانیم.

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: جمعه 22 فوریه 2019 | 07:40 ق.ظ
شاید نتوانیم همه مشکلات را حل کنیم اما با تلاشها و پیگیری می توانیم مشکلات  اشتغال کارگران و خود کارگران را به کمترین میزان برسانیم. سرپرست فرمانداری رودبار کاهش مشکلات کارگری واحدها را خواستار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در پنجمین جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان که باحضور دادستان عمومی و انقلاب، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرمانده انتظامی، روسای ادارات متولی و ذیربط و مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی و […]

سرپرست فرمانداری رودبار کاهش مشکلات کارگری واحدها را خواستار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در پنجمین جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان که باحضور دادستان عمومی و انقلاب، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرمانده انتظامی، روسای ادارات متولی و ذیربط و مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد لزوم کاهش مشکلات کارگری واحدها و پرداخت مطالبات جاری و معوق آنان را در حد قابل قبول تا قبل از پایان سال خواستار شد.
وی با اشاره به شرایط خاص شهرستان رودبار در حوزه ها و ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: به رغم مطرح رودبار به عنوان قطب صنعتی و معدنی استان با مشکلات جدی هم مواجه است و در ایام پایان سال یکی از دغدغه های مهم کارگران زحمت کش، شرمنده نشدن آنان نزد خانواده ها، با دست پر برگشتن بر سر سفره، تامین معیشت و نشاندن لبخند بر لبان اعضای خانواده می باشد.
وی افزود: این نگرانی و دغدغه برای مسئولین شهرستان و اکثر مدیران واحدها مهم است و انتظار داریم مدیران واحدها هم این دغدغه را بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و اولویت قرارداده، رضایتمندی را به این قشر منتقل کنند.
رئیس کمیسیون کارگری شهرستان اظهارداشت؛ شاید نتوانیم همه مشکلات را به طور کامل در سطح شهرستان و استان حل کنیم اما با هم افزایی تلاشها و پیگیری همه ادارات می توانیم مشکلات مربوط به شرکتها و واحدهای محل اشتغال کارگران و خود کارگران را با طرح در جلسات و کارگروههای مرتبط و اجرای بدون وقفه تصمیمات به کمترین میزان برسانیم.
سرپرست فرمانداری رودبار در ادامه خاطر نشان کرد؛ همچنانکه در سطح استان شناسایی واحدهای دارای مشکل تولیدی و بدهی کارگری در دستور کار است لزوم انجام اقدام مشابه از سوی مدیران دستگاههای متناظر شهرستان در اسرع وقت و عملیاتی کردن رفع مشکلات در جلسه تخصصی در فرمانداری و با حضور مدیران ادارات و واحدهای مربوطه ضروری است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار