فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان

خدمت رسانی به شهروندان و اداره امور اجرایی در شهر ضرورتی است/حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن پیامهای بسیاری دارد

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 فوریه 2019 | 06:48 ق.ظ
خدمت رسانی به شهروندان و اداره امور اجرایی در شهر ضرورتی است/حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن پیامهای بسیاری دارد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهندس ناصر عطایی، مدیر منطقه یک رشت به همراه کارکنان فرزندان شاهد و ایثارگر شهرداری منطقه یک با سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان دیدار کردند . سردار حقبین در این دیدار با تاکید بر خدمت رسانی به شهروندان و مردم غیور و انقلابی اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مهندس ناصر عطایی، مدیر منطقه یک رشت به همراه کارکنان فرزندان شاهد و ایثارگر شهرداری منطقه یک با سردار محمدعلی حق‌بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان دیدار کردند .
سردار حقبین در این دیدار با تاکید بر خدمت رسانی به شهروندان و مردم غیور و انقلابی اظهار داشت: مردم کشور ما مردمانی با اصالت بالایی هستند، اگر با این مردم با صداقت و روراستی رفتار شود مردم از خود بزرگواری نشان می‌دهند
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، با تأکید بر اینکه مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند، اظهارداشت: انتظار همه ما از مردم و مسئولان این است که قدر حمایت مردم از انقلاب و نظام را دانسته و با خدمت به مردم زمینه پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف را پدید آورند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، از ابتدای پیدایش تا به امروز همیشه مورد هجوم توطئه‌های دشمن بوده، گفت: خدارا شاکر و سپاس گذاریم که مردم بیدار ایران اسلامی با آگاهی، بصیرت و شجاعت از نظام و ارزش‌های انقلاب حمایت کرده و به این سادگی فریب دشمن را نخواهد خورد.
مدیر منطقه یک رشت در دیدار با فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بر همگامی و همراهی تمام دستگاهها در خدمت رسانی به شهروندان و خانواده شهدا تاکید کرد.
مهندس عطایی گفت: خدمت رسانی به شهروندان و اداره امور اجرایی در شهر ضرورتی است که تمامی دستگاهها و ادارات باید آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
وی با اشاره به حضور گسترده شهروندان رشت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن پیامهای بسیاری دارد که باید همگان به آن توجه کنیم.
مدیر منطقه یک با اشاره به اينكه شهدا به خاطر اسلام جان خود را فدا كرده اند، گفت: هر چقدر در راستاي خدمت به خانواده اين افراد تلاش كنيم، كافي نيست
عطایی پيشرفت در عرصه هاي علمي كشور را مرهون خون شهدا دانست و از خانواده هاي شهدا قدرداني كرد.
در ادامه این دیدار چند تن از اعضاي خانواده شهدا به ايراد سخن و بيان مشكلات خود پرداختند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار