سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار:

سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 فوریه 2019 | 16:40 ب.ظ
سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند نشست سمن ها و موسسات مردم نهاد شهرستان رودبار با حضور سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار وپورعلی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری وجمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد: سرپرست فرمانداری رودبار: سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، سید […]

نشست سمن ها و موسسات مردم نهاد شهرستان رودبار با حضور سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار وپورعلی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری وجمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد:

سرپرست فرمانداری رودبار: سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد شهرستان رودبار گفت: سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند به شرط آنکه به اقشار و لایه های مختلف جامعه معرفی گردند.

وی افزود: با تبیین و معرفی درست فعالیت سمن ها به جامعه می توانیم بار بزرگی از روی دوش دولت برداریم و مردم از این ثمن ها سود برده از ظرفیت سمن ها در بخش های مختلف استفاده نمود.

سید جلال سیدمحمدی با اشاره به نقش موثر سمن ها در جامعه بیان کرد و تاکید بر بکارگیری موثر از سمن ها افزود: می بایست از ظرفیت سمن ها در بخش های مختلف استفاده نمود.

سرپرست فرمانداری رودبار از فعالیت ۱۴ سمن در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: انتظار داریم در شهرستان پهناور رودبار، تعداد سمن ها از حیث تنوع موضوعی بیشتر باشد که در آینده نیز به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد؛ نیمی از سمن های شهرستان رودبار خیریه هستند و جای بسی خوشحالی است که این مهم برگرفته و الهام گرفته از تعالیم دینی و اموزه های ائمه اطهار است.

سیدمحمدی با بیان اینکه رودبار استعداد خوبی در پذیرش سمن ها در حوزه های مختلف دارد گفت: نیازمند توسعه مشارکت و فعالیت مردمی هستیم که این امر مهم با حضور و تشکیل سمن ها محقق می شود.

وی سیاست دولت را افزایش مشارکت مردم در امورات دانست و گفت: استاندار گیلان هم سمن ها را ناظران مردمی بر رفتار و عملکرد ادارات دولتی می داند.

همچنین در این نشست پروانه فعالیت دو سازمان جدید مردم نهاد شهرستان در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری و ورزشی اعطاء گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار