فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

كشف محموله‌هاي 15 ميلياردي دام و طيور در رودبار

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: شنبه 16 فوریه 2019 | 17:52 ب.ظ
كشف محموله‌هاي 15 ميلياردي دام و طيور در رودبار كشف محموله‌هاي 15 ميلياردي دام و طيور در رودبار گروه استان‌ها – گيلان – فرمانده انتظامي رودبار از کشف 69 هزار و 400 قطعه مرغ زنده و 16 رأس دام فاقد مجوز حمل طي يك ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” ، […]

كشف محموله‌هاي 15 ميلياردي دام و طيور در رودبار
گروه استان‌ها – گيلان – فرمانده انتظامي رودبار از کشف 69 هزار و 400 قطعه مرغ زنده و 16 رأس دام فاقد مجوز حمل طي يك ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” ، در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي شهرستان رودبار در يك ماه گذشته حين كنترل خودرو‌هاي عبوري در محور مواصلاتي 69 هزار و 400 قطعه مرغ زنده و 16 رأس دام (گاو) فاقد مجوز حمل را كشف كردند.
اين مقام انتظامي افزود: كارشناسان ارزش طيور و دام‎هاي كشف شده را حدود 15 ميليارد ريال اعلام کردند.
وي ادامه داد: در اين مدت بالغ بر 300 دستگاه خودروي حامل مرغ زنده فاقد مجوز حمل كه قصد خروج غيرقانوني از گيلان را داشتند با هماهنگي قضائي به گشتارگاه‌هاي مجاز مركز استان انتقال داده شدند.
سرهنگ فيضي تصريح كرد: در اين راستا متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه خروج غيرقانوني دام و طيور از استان باعث اخلال در عرضه فرآورده‌هاي اين محصولات و به طبع آن افزايش قيمت تمام شده براي شهروندان مي‌شود بيان داشت: بسياري از بيماري‌هاي خطرناك و قابل سرايت به انسان مي‌تواند از طريق دام و طيور باشد، لذا جابجايي و انتقال طيور و احشام بدون مجوز دامپزشكي، سلامت شهروندان را نيز به خطر مي‌اندازد.
فرمانده انتظامي رودبار در پايان خاطرنشان کرد: شهرستان رودبار در محور ورودي و خروجي استان گيلان قرار گرفته و اجراي طرح‌هاي پيشگيرانه و برخورد هدفمند با قاچاق، انتقال خارج از شبكه و بدون مجوز كالا، دام و طيور به صورت مستمر در اين شهرستان انجام مي‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار