پس از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط مردم ولایتمدار رودبار

پیام تقدیر مشترک نماینده و سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار ،از حضور حماسی و غرورآفرین مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۷

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 فوریه 2019 | 16:01 ب.ظ
پیام تقدیر مشترک نماینده و سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار ،از حضور حماسی و غرورآفرین مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۷ بسم الله الرحمن الرحیم حمد و ستایش به درگاه ایزد منان و خداوند حکیم و علیم که در آزمونی دیگر مردم همیشه آگاه و همراه را پیروز و سرافراز و سربلند عرصه عزتمندی و افتخار و اعتلاء ایران نمود. همان گونه که انتظار می رفت ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب به رغم […]

بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و ستایش به درگاه ایزد منان و خداوند حکیم و علیم که در آزمونی دیگر مردم همیشه آگاه و همراه را پیروز و سرافراز و سربلند عرصه عزتمندی و افتخار و اعتلاء ایران نمود.
همان گونه که انتظار می رفت ولی نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب به رغم تهدیدهای همیشگی معاندان و بدخواهان با حضور گرم، حماسی و عزتمندانه خود بهاری مثال زدنی را در چله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم زدند.
مایه مباهات است که مردمان عزیز دیار نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی در بخش مرکزی در رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد و بخش های رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام همگام با دیگر مناطق کشور در لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به خیابانها آمدند و بر صیانت و حفاظت و مراقبت از انقلاب عزیز خود تاکیدی مجدد ورزیدند.
اینجانبان با تبریک این حضور بالنده و غرور آفرین به مردم فرهیخته و زمان شناس، رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و رئیس جمهوری مدبر ایران اسلامی دست یکایک شما نیک اندیشان و حماسه سازان رابه گرمی می فشاریم، قدردان همراهی همیشگی تان با یادگار ماندگار امام خمینی(ره) هستیم و امیدواریم پرچم پرافتخار ایران مقتدر اسلامی به دستان صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل گردد.
منوچهر جمالی
نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی
سید جلال سید محمدی
سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار