در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

پیام دعوت محمدی،سرپرست فرمانداری رودبار از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن.

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 فوریه 2019 | 18:13 ب.ظ
پیام دعوت محمدی،سرپرست فرمانداری رودبار از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن. بسم الله الرحمن الرحیم اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به چهلمین بهار پیروزی خودرسیده است به خود می بالیم که پرچم پرافتخاروعزیزنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بااقتداروعزت برفرازگیتی دراهتزاز است. انقلابی که با راهبرد استقلال،آزادی وجمهوری اسلامی و حمایت از مظلومان جهان، بنیان استیلای جهانخواران و مستکبرین عالم را فرو ریخت و عزتمندانه در […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به چهلمین بهار پیروزی خودرسیده است به خود می بالیم که پرچم پرافتخاروعزیزنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بااقتداروعزت برفرازگیتی دراهتزاز است.
انقلابی که با راهبرد استقلال،آزادی وجمهوری اسلامی و حمایت از مظلومان جهان، بنیان استیلای جهانخواران و مستکبرین عالم را فرو ریخت و عزتمندانه در جهان درخشید.
مرور تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی از مظلومیت این انقلاب و ملت همراه و همگام ایران در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس، تحریم ها، تهدیدها و انواع عناد و دشمنی ها در این چهل سال حکایت دارد.
اکنون مفتخریم که انقلاب و نظام اسلامی ایران با هدایتهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بالنده به سوی اعتلاء روزافزون خود در حرکت است.
با گرامی داشت و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهوری مدبر و همه ملت ایران رجاء واثق دارم مردمان همیشه همراه و همدل بار دیگر با حضور حماسی و شکوهمندانه خود در جای جای شهرستان رودبار بهاری دیگر را در چله انقلاب رقم خواهند زد.
سید جلال سید محمدی
سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار